– Med Anycation redefinerer vi hva en ferie eller et hotellopphold kan være for gjestene våre, sier Marianne Orderud, Vice President Brand, Marketing & Digital Sales i Strawberry.

Strawberry lanserer nytt markedskonsept

Hotellkonsernet skal inspirere gjester og medlemmer til å oppleve mer, med mål om å bygge Strawberry som inngangsportalen til opplevelser i Norden.

Publisert

Halvannet år har gått siden Nordic Choice Hotels skiftet navn til Strawberry. Navnebyttet markerte et skifte i selskapets strategi, der målet var å bli mer relevant for flere oftere. Strawberry har siden mai 2023 inngått samarbeid med Norwegian om Nordens nye fordelsvaluta, Spenn. Sveriges Nasjonal Arena er nå Strawberry Arena, og nylig ble det vedtatt at Clarion Collection-kjeden bytter navn til Home Hotel.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS