Strawberry har vunnet pris for markedskonseptet Anycation.

Strawberry vant prestisjefylt markedsføringspris

Denne helgen vant Strawberry pris under Gullbranson, for markedskonseptet Anycation og filmen som var startskuddet for en kampanje som virkelig har fått fart på reiselysten i Norden.

Publisert

Anycation mottok fagprisen for postproduksjon og er produsert av Aparent, på oppdrag fra Strawberry og reklamebyrået TRY. Gullbranson er en av Norges mest prestisjefylte bransjepriser og hedrer Norges fremste reklamefilmer og produsenter.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS