Strawberry har vunnet pris for markedskonseptet Anycation.
Strawberry
Strawberry vant prestisjefylt markedsføringspris
Denne helgen vant Strawberry pris under Gullbranson, for markedskonseptet Anycation og filmen som var startskuddet for en kampanje som virkelig har fått fart på reiselysten i Norden.
Anycation mottok fagprisen for postproduksjon og er
produsert av Aparent, på oppdrag fra Strawberry og reklamebyrået TRY. Gullbranson
er en av Norges mest prestisjefylte bransjepriser og hedrer Norges fremste
reklamefilmer og produsenter.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP