Strawberry har vunnet pris for markedskonseptet Anycation.
Strawberry
Strawberry vant prestisjefylt markedsføringspris
Denne helgen vant Strawberry pris under Gullbranson, for markedskonseptet Anycation og filmen som var startskuddet for en kampanje som virkelig har fått fart på reiselysten i Norden.
Anycation mottok fagprisen for postproduksjon og er
produsert av Aparent, på oppdrag fra Strawberry og reklamebyrået TRY. Gullbranson
er en av Norges mest prestisjefylte bransjepriser og hedrer Norges fremste
reklamefilmer og produsenter.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Citybox skal åpne sitt tredje hotell i Bergen
Regjerende Nordisk mester blir Executive Head Chef på Savoy 1918
Norge - et kvalitetsbevisst marked for portvin
Classic Norway Hotels kåret til Årets bedrift
Dette blir cruisetrendene neste år
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Opplev Hobo Oslo: Et unikt lifestyle-hotell i hjertet av byen
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025