Strawberrys kampanje, The Anycation Hotel, gikk helt til topps under årets Gulltaggen.

Strawberry vant pris for årets beste mediekampanje

The Anycation Hotel gikk helt til topps under årets Gulltaggen. 100 unike hotellopplevelser engasjerte over 300.000 påmeldinger og resulterte i gull for årets beste mediekampanje.

Publisert

Gulltaggen arrangeres av Kampanje og skal inspirere til kreativ bruk av teknologi, nytenkning, kreativitet og godt håndverk.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS