Strawberrys kampanje, The Anycation Hotel, gikk helt til topps under årets Gulltaggen.
Strawberry
Strawberry vant pris for årets beste mediekampanje
The Anycation Hotel gikk helt til topps under årets Gulltaggen. 100 unike hotellopplevelser engasjerte over 300.000 påmeldinger og resulterte i gull for årets beste mediekampanje.
Gulltaggen
arrangeres av Kampanje og skal inspirere til kreativ bruk av teknologi,
nytenkning, kreativitet og godt håndverk.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Vil kutte gategrunnsleie for serveringsbransjen
Strawberry vant pris for årets beste mediekampanje
SkiStar åpner tidligere enn planlagt
Norsk Økoturisme-sertifisering avvikles fra neste år
First Camp ekspanderer - kjøper ni campingdestinasjoner i Tyskland og Sveits
Mest leste artikler
Strawberry bytter til Svanemerket: En ny standard for miljøvennlige hoteller
Oppdag de første Radisson Individuals-hotellene i Bergen
Ulovlig nordlysturisme i Tromsø: Turistselskaper bøtelagt for manglende løyve
Rekordhøy verdiskaping i norsk reiseliv: En robust næring i vekst
Julebord: En viktig tradisjon for nordmenn og serveringsbransjen