Hotell

Portraits

Svakt 3. kvartal for marriott

Publisert Sist oppdatert
rapporterer om 23 prosent nedgang i nettoinntektene, til $387 millioner (NOK 3,5 milliarder), i tredje kvartal 2019. Likevel økte RevPAR med 1,5% på verdensbasis og Marriott vokste også med 17.700 rom i perioden, derav 6700 utenfor USA.- Det er bare litt over tre år siden overtagelsen av , i mellomtiden har vi fått gode synergier, økt gjestetilfredshet og har solgt ut eiendeler for $2,2 milliarder (NOK 20 milliarder). Tidligere i år lanserte vi vårt nye lojalitetsprogram, I år har vi fått 12 millioner nye medlemmer og i tredje kvartal kom vi totalt opp i 137 millioner medlemmer på verdensbasis, sier (bildet), president og CEO i Marriott International.Marriott InternationalStarwoodMarriott Bonvoy.Arne M. Sorenson

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS