- Topprangeringen i Norsk Kundebarometer er en utmerkelse til alle medarbeiderne i Thon Hotels, sier Morten Thorvaldsen, konserndirektør i Thon Hotels

Thon Hotels bransjevinner i Norsk Kundebarometer 2024

Thon Hotels gikk til topps i hotellbransjen i Norsk Kundebarometer for 2024.

Undersøkelsen måler tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere og er gjennomført av Barcode Intelligence og Norstat Norge, i samarbeid med Handelshøyskolen BI. Kundetilfredshet er det viktigste parameteret som forteller noe om kvaliteten i leveransene fra bedriften, sett fra kundens ståsted. Undersøkelsen omfatter tilsammen 155 bedrifter. 4690 forbrukere er blitt spurt om hvor godt fornøyd de er med bedrifter de er faste kunder hos.

– Vi går på jobb hver eneste dag med mål om å sette farge på dagen og å begeistre gjestene våre. Topprangeringen i Norsk Kundebarometer er en utmerkelse til alle medarbeiderne i Thon Hotels, sier Morten Thorvaldsen, konserndirektør i Thon Hotels. – Vi ser tydelig at vårt langsiktige arbeid med å satse på bærekraft og å utvikle tjenester som møter kundenes behov, blir lagt merke til og satt pris på. Kundebarometeret er ytterligere bevis på at vi er på rett vei, og det inspirerer oss, sier Morten Thorvaldsen.

 Tidligere i år ble Thon Hotels gjennom bransjeforeningen HSMAI tildelt Bærekraftsprisen, og hotellkjeden ble kåret til hotellbransjens mest bærekraftige merkevare gjennom Sustainable Brand Index.

Thon Hotels jobber bl.a. for et miljøvennlig forbruk, reduserte avfallsmengder og spart energi. Alle egeneide hoteller er Miljøfyrtårnsertifisert. Som en av Norges største hotellkjeder er Thon Hotels en døråpner til arbeidslivet for mange uten utdannelse eller arbeidserfaring. Inkludering, mangfold og videreutvikling av talenter i reiselivsbransjen er viktige satsningsområder.

 

Powered by Labrador CMS