Hotell

Classic Norway Hotels og adm. dir. Stephen Meinich-Bache starter et nytt program for å redusere svinn og sikre verdiene i selskapet.Foto: Christer Olsen

Til kamp imot svinn på alle plan

Mange bedrifter som opplever stor vekst, risikerer også økt svinn. Nå tar Classic Norway Hotels grep for å komme utfordringene i forkjøpet. Redusert svinn og bedre økonomi skal bli resultatet.Hotellkjeden har derfor inngått avtale med selskapet Svinnkompetanse AS. Gjennom opplæring og nye systemer, skal Classic Norway Hotels øke kunnskapen om svinnforebygging, for sikre og øke verdiene i bedriften.

Publisert Sist oppdatert

- Vi har frem til nå ikke hatt noen større utfordringer og dette er heller ikke basert på tanker om en utro tjenere, ei heller dårlige erfaringer. Men vi skal bygge en god kultur for å sikre at verdier ikke fordufter, sier administrerende direktør Stephen Meinich-Bache i Classic Norway Hotels.
- Vi er vel så opptatt av at vi skal ha et bærekraftig fokus når vi jobber med svinnarbeidet, som det å skulle avdekke at noen «urettmessig forsyner seg fra fatet», sier Meinich-Bache.
Siden etableringen av Classic Norway Hotels har den Moldebaserte kjeden vokst til 18 unike hotell- og rorbuanlegg fra Sørlandet i syd til Lofoten i nord. Og veksten fortsetter også i 2021.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS