Hotell
Classic Norway Hotels og adm. dir. Stephen Meinich-Bache starter et nytt program for å redusere svinn og sikre verdiene i selskapet.Foto: Christer Olsen
Til kamp imot svinn på alle plan
Mange bedrifter som opplever stor vekst, risikerer også økt svinn. Nå tar Classic Norway Hotels grep for å komme utfordringene i forkjøpet. Redusert svinn og bedre økonomi skal bli resultatet.Hotellkjeden har derfor inngått avtale med selskapet Svinnkompetanse AS. Gjennom opplæring og nye systemer, skal Classic Norway Hotels øke kunnskapen om svinnforebygging, for sikre og øke verdiene i bedriften.
- Vi har frem til nå ikke hatt noen større utfordringer og dette er heller ikke basert på tanker om en utro tjenere, ei heller dårlige erfaringer. Men vi skal bygge en god kultur for å sikre at verdier ikke fordufter, sier administrerende direktør Stephen Meinich-Bache i Classic Norway Hotels.
- Vi er vel så opptatt av at vi skal ha et bærekraftig fokus når vi jobber med svinnarbeidet, som det å skulle avdekke at noen «urettmessig forsyner seg fra fatet», sier Meinich-Bache.
Siden etableringen av Classic Norway Hotels har den Moldebaserte kjeden vokst til 18 unike hotell- og rorbuanlegg fra Sørlandet i syd til Lofoten i nord. Og veksten fortsetter også i 2021.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
VM-feber på Hotels.com
Dette bør du tenke på før du gir medarbeiderne dine tilbakemeldinger
KI - en game-changer for hotellbransjen?
Air Baltic gjenopptar nedlagt rute til Norge
Geilo og Beitostølen på britisk topp 10-liste over rimelige skidestinasjoner
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025
Hvordan Norge kan bli et bærekraftig reisemål året rundt
Classic Norway Hotels: Årets bedrift 2025 og suksesshistorie i hotellbransjen