Hotell
Toppscore til nordic choice
I åtte år har revisjons- og rådgivningsselskapet kartlagt kundeopplevelse internasjonalt. Når undersøkelsen nå er gjennomført for første gang i Norge, stikker av med best plassering av hotellselskapene.110 merkevarer innenfor åtte ulike bransjer er kartlagt. topper listen, mens Nordic Choice Hotels kommer på en femteplass samlet sett.- Vi skal levere de beste gjesteopplevelsene, og vi strekker oss så langt som mulig hver dag for å innfri drømmer og forventninger. Å få en slik respons fra gjestene er vi svært takknemlige for, og det motiverer oss til å fortsette å forbedre oss, sier , administrerende direktør i Nordic Choice Hotels.Forventningene til en smidig og enkel opplevelse er sterke hos norske forbrukere. KPMG opplever at digitale løsninger er svært viktige, men ikke avgjørende for om man havner i topp. Den samme erfaringen har man gjort seg i Nordic Choice, hvor stadig mer funksjonalitet i egen mobilapp skal gi gjestene et bedre hotellopphold.- Vår strategi er å mikse det fysiske og det digitale møtet med gjesten. Vi skal være en digital spydspiss i bransjen, og vi er stolte av at vi på stadig flere hoteller kan tilby gjestene både å sjekke inn og ut via mobilappen, som de kan bruke som nøkkel under oppholdet. Flere funksjoner er på vei, og vi tester nå alt fra stemmestyrte konferanseverter til personaliserte rom, sier , digitaldirektør i Nordic Choice HotelsI undersøkelsen peker KPMG på en endring i hva gjestene etterspør: “- Vårt ansvar strekker seg langt utenfor hotelldøren, og vi har sagt at vi skal være med å skape en bedre verden. Derfor satser vi tungt på humanitære, lokale og bærekraftige tiltak. Jeg tror noe av nøkkelen til vår gode plassering ligger i at vi i lang tid har vært en utfordrer innenfor disse spørsmålene, sier Silseth.Tidligere i år ble Nordic Choice Hotels bransjevinner i undersøkelsen for sjette år på rad. I like mange år har man vært bransjeleder i bærekraftundersøkelsen . I siste fra NHH er hotellselskapet nummer syv i Norge, og igjen høyest plassert i hotellbransjen.
KPMGNordic Choice HotelsKLPTorgeir SilsethLisa FarrarUnge segmenter krever hoteller med miljøprofil, samfunnsansvar, digitale løsninger, enkelhet og hverdagsluksus, og er ofte ikke så opptatt av at rommet skal være stort”.Norsk Kundebarometer,Sustainable Brand IndexNorsk Innovasjonsindeks
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP