Tromsø-hotellene i en egen divisjon i november

November bød på god vekst jevnt over i markedene som inngår i Benchmarking Alliance. Tromsø stod dog i en særstilling.

Publisert

For med 43 prosent vekst i RevPAR fra november i fjor var ingen andre norske markeder i nærheten. Drøye NOK 700 var avstanden ned til Oslo på andreplass på RevPAR-oversikten med de 12 storbymarkedene. Dette etter blant annet å ha oppnådd NOK 500 høyere rompris enn hovedstaden, som også tok sølvplass når det gjelder rombelegg. Det var for øvrig i overkant av 90 prosents kapasitetsutnyttelse på rom i Tromsø.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS