Hotell
TUI Blue Bahari Zanzibar
Vil bli verdensledende merkevare på fritidshoteller
TUI Group satser videre på utvidelsen av hotellmerkevaren TUI Blue, og lanserer sin strategi for videre vekst i både Asia og Afrika.
Selskapet har som mål å vokse fra 96 til 300+ hoteller. Fokus er på utvikling av nye regioner for ekspansjon i Sydøst-Asia, Kina, Afrika og Midtøsten. En viktig driver for den fremtidige vekststrategien er internasjonale partnerskap, der TUI Blue-hoteller drives enten under management-kontrakter, eller av franchisetagere.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP