Finnair tar neste steg i sin digitale transformasjon og blir verdens første flyselskap til å introdusere tilleggspakker, også kjent som «ancillary combos» eller «bundles».
Finnair
Finnair første flyselskap som lanserer tilleggspakker basert på moderne retailing-teknologi
Finnair tar neste steg i sin digitale transformasjon og blir verdens første flyselskap til å introdusere tilleggspakker, også kjent som «ancillary combos» eller «bundles». Løsningen er bygget på moderne retailing-teknologi. Overgangen gjør det mulig for kundene å kjøpe kombinerte tilleggstjenester enklere og til en bedre pris.
– Vi er svært stolte over å være først i bransjen til å ta
dette konkrete steget og tilby våre kunder den første ancillary combo. I
fremtiden vil dynamiske produktpakker gi kundene mer valgfrihet og kontroll.
For oss som flyselskap betyr dette bedre muligheter for å tilpasse tilbudene og
forbedre kjøpsopplevelsen, sier Lina Blom, Regional Manager Scandinavia i
Finnair.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Skal skape en ledende vinterdestinasjon på Bjorli
1 av 7 velger å feire jul eller nyttår i utlandet
Dette vil folk oppleve på reise i 2026
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Mest leste artikler
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Ringnes vokser i conveniencemarkedet med Gatorade og Farris Frus
SAS øker kapasiteten til fotball-VM med flere flyvninger og større fly
Nord-Norge leder verdiskaping i norsk reiseliv i 2024