Finnair tar neste steg i sin digitale transformasjon og blir verdens første flyselskap til å introdusere tilleggspakker, også kjent som «ancillary combos» eller «bundles».

Finnair første flyselskap som lanserer tilleggspakker basert på moderne retailing-teknologi

Finnair tar neste steg i sin digitale transformasjon og blir verdens første flyselskap til å introdusere tilleggspakker, også kjent som «ancillary combos» eller «bundles». Løsningen er bygget på moderne retailing-teknologi. Overgangen gjør det mulig for kundene å kjøpe kombinerte tilleggstjenester enklere og til en bedre pris.

Publisert

– Vi er svært stolte over å være først i bransjen til å ta dette konkrete steget og tilby våre kunder den første ancillary combo. I fremtiden vil dynamiske produktpakker gi kundene mer valgfrihet og kontroll. For oss som flyselskap betyr dette bedre muligheter for å tilpasse tilbudene og forbedre kjøpsopplevelsen, sier Lina Blom, Regional Manager Scandinavia i Finnair.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS