Norwegians fordelsprogram, Norwegians Reward, vant fire priser under Freddie Awards
Norwegians fordelsprogram, Norwegians Reward, vant fire priser under Freddie Awards

Fordelsprogrammet til Norwegian vant flere priser

Norwegian Reward vant i kategoriene «Årets program», «Beste kundeservice», «Beste lojalitetskredittkort» og “Beste kampanje” under prisutdelingen Freddie Awards.

Publisert

– Å motta en Freddie Award er en stor ære og en viktig anerkjennelse, spesielt fordi det utelukkende er basert på våre medlemmers stemmer. Vi har lagt ned mye arbeid i å tilby merverdi til kundene våre, og det er utrolig givende å få denne innsatsen anerkjent. Prisene betyr ekstra mye fordi de kommer kort tid etter lanseringen av Spenn, vår nye nordiske lojalitetsvaluta. Spenn gir medlemmene våre større verdi og flere muligheter til å tjene og bruke poeng. Jeg deler denne prisen med hele teamet og vi takker til alle som har stemt på oss, sier Cecilie Nybø Carlsen, leder for produkt og kundeopplevelser i Norwegian.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS