Norwegians fordelsprogram, Norwegians Reward, vant fire priser under Freddie Awards
Norwegian
Fordelsprogrammet til Norwegian vant flere priser
Norwegian Reward vant i kategoriene «Årets program», «Beste kundeservice», «Beste lojalitetskredittkort» og “Beste kampanje” under prisutdelingen Freddie Awards.
– Å motta en Freddie Award er en stor ære og en viktig anerkjennelse, spesielt fordi det utelukkende er basert på våre medlemmers stemmer. Vi har lagt ned mye arbeid i å tilby merverdi til kundene våre, og det er utrolig givende å få denne innsatsen anerkjent. Prisene betyr ekstra mye fordi de kommer kort tid etter lanseringen av Spenn, vår nye nordiske lojalitetsvaluta. Spenn gir medlemmene våre større verdi og flere muligheter til å tjene og bruke poeng. Jeg deler denne prisen med hele teamet og vi takker til alle som har stemt på oss, sier Cecilie Nybø Carlsen, leder for produkt og kundeopplevelser i Norwegian.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Ekstraordinær vekst for lokalmat innen storhusholdning
Klassisk Bordeaux til god pris
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Skatteetaten intensiverer kontroller av serveringssteder i julebordsesongen
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Malling kjøper Hotelia: Blir ledende hotellrådgiver i Norden
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner