SAS skal inn i ny virksomhet som pakkereise-selger.
Annika Byrde / NTB
Lanserer SAS Holidays
Konseptet gjenspeiler den økende etterspørselen etter integrerte løsninger for fritidsreiser, og gir kundene mulighet til å organisere hele reisen på ett sted
– Med SAS Holidays kan hele turen nå administreres på ett
sted, noe som gjenspeiler SAS' ambisjon om å utvide sitt tilbud i
fritidsmarkedet. Produktet vil bli markedsført aktivt fremover, med
kampanjelinjen «Det er høytider. Og så er det SAS Holidays." som spiller
en sentral rolle. "Dette initiativet forbedrer ikke bare kundeopplevelsen,
men styrker også SAS' posisjon i det voksende fritidsmarkedet. Ved å tilby
kvalitetssikrede pakker, EuroBonus-fordeler og konkurransedyktige priser,
skaper vi ny verdi for våre reisende og nye vekstmuligheter for SAS. SAS
Holidays representerer et naturlig neste steg i vår ambisjon om å være
førstevalget for både flyreiser og ferier," sier Aron Backström, VP
Product & Loyalty i SAS.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Viktig presisering i budsjettforliket
Lanserer SAS Holidays
Ny direkterute mellom Alta og Frankfurt
NHO Reiseliv og NHO Service og Handel vurderer sammenslåing
Færre drikker kaffe, men vi drikker mer
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Filefjellstuene satser stort med ny hotellsjef Anna Fehrm
Sterk vekst i soliditet og lønnsomhet i norsk overnattingsbransje 2024