SAS skal inn i ny virksomhet som pakkereise-selger.
SAS skal inn i ny virksomhet som pakkereise-selger.

Lanserer SAS Holidays

Konseptet gjenspeiler den økende etterspørselen etter integrerte løsninger for fritidsreiser, og gir kundene mulighet til å organisere hele reisen på ett sted

Publisert

– Med SAS Holidays kan hele turen nå administreres på ett sted, noe som gjenspeiler SAS' ambisjon om å utvide sitt tilbud i fritidsmarkedet. Produktet vil bli markedsført aktivt fremover, med kampanjelinjen «Det er høytider. Og så er det SAS Holidays." som spiller en sentral rolle. "Dette initiativet forbedrer ikke bare kundeopplevelsen, men styrker også SAS' posisjon i det voksende fritidsmarkedet. Ved å tilby kvalitetssikrede pakker, EuroBonus-fordeler og konkurransedyktige priser, skaper vi ny verdi for våre reisende og nye vekstmuligheter for SAS. SAS Holidays representerer et naturlig neste steg i vår ambisjon om å være førstevalget for både flyreiser og ferier," sier Aron Backström, VP Product & Loyalty i SAS.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS