SAS kåret til det mest punktlige flyselskapet i Europa
SAS har nettopp sikret seg førsteplassen i Europa for august måned i den månedlige punktlighetsrapporten fra Cirium. Denne rapporten gir flyplasser, flyselskaper og reisende et nøytralt, tredjepartsbilde av hvilke flyselskaper som leverer på sitt løfte om å få passasjerer fra punkt A til punkt B i tide.
SAS' administrerende direktør Anko van der Werff er naturligvis svært fornøyd med fasit for august:
«Å være det mest punktlige flyselskapet i Europa er et bevis på dedikasjonen og presisjonen hele vårt team viser hver dag. Denne anerkjennelsen kommer i kjølvannet av flere viktige milepæler: at vi har kommet oss gjennom en restrukturering, sømløst sluttet oss til SkyTeam-alliansen, og nå blir feiret som det mest punktlige flyselskapet i Europa—alt i løpet av en uke. Jeg kunne ikke vært stoltere av det vi har oppnådd.»
Van der Werff fortsetter: «Med støtte fra nye investorer, en fokusert eierstruktur, og et erfarent lederteam er SAS godt posisjonert for å vokse og møte de høye forventningene fra våre kunder, interessenter, og de skandinaviske samfunnene vi er dypt knyttet til.»
Punktlighet er en av de viktigste parameterne for flyselskapskunder, og i tillegg til å føre til høyere kundetilfredshet, gir god punktlighet økonomiske fordeler, økt effektivitet, sikkerhet og pålitelighet for flyselskapet, samt en positiv innvirkning på miljøet.
Nylige artikler
Skal skape en ledende vinterdestinasjon på Bjorli
1 av 7 velger å feire jul eller nyttår i utlandet
Dette vil folk oppleve på reise i 2026
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Mest leste artikler
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Ringnes vokser i conveniencemarkedet med Gatorade og Farris Frus
SAS øker kapasiteten til fotball-VM med flere flyvninger og større fly
Nord-Norge leder verdiskaping i norsk reiseliv i 2024
Scandic Norge vinner LINs inkluderingspris for arbeid med minoritetskvinner