Mat og drikke

Det er tolvte gang Fursetgruppen har ansvaret for serveringen i den norske paviljongen på Grüne Woche i Berlin.

Fursetgruppen på Grüne Woche for 12. gang

65 bedrifter fra Nord-Norge og Trøndelag serverte det beste Norge har å by på av lokale mat- og reiselivsopplevelser under Grüne Woche 2024 i Berlin, som avsluttes denne helgen. I år var det spesielt fokus på reinkjøtt – og samisk kultur.

Publisert Sist oppdatert

­Grüne Woche har befestet sin posisjon som Berlins best besøkte messe. Den er kjent som en viktig møteplass for landbruket, reiselivsnæringen og matindustrien. Den norske standen og deltagelsen på Grüne Woche i den tyske hovedstaden er et ledd i å bygge Norge som matnasjon. Den skal bidra til å styrke omdømmet for norsk mat og reiseliv. Det er Innovasjon Norge som står for den praktiske gjennomføringen av presentasjonen.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS