Ringnes vokser i markedet for drikke-på-farten

Farris Frus og sportsdrikken Gatorade bidrar sterkt til giganten Ringnes’ vekst i conveniencemarkedet de siste 12 månedene.

Hanne Dancke Balke er brussjef i Ringnes og melder om vekst i convenience.
Hanne Dancke Balke er brussjef i Ringnes og melder om vekst i convenience.
Publisert Sist oppdatert

– Utviklingen vår innen conveniencemarkedet har vært positiv det siste året, drevet av vekst innen kildevann og sportsdrikkesegmentet. Sistnevnte har vokst etter lanseringen av Gatorade, sier brussjef Hanne Dancke Balke i Ringnes til Reiseliv1.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS