– Vi har store ambisjoner. Etter å ha fått fotfeste i Norge, er planen å utvide til resten av Europa og USA i 2025, sier Kristoffer Pedersen i Altek AI.
AI forbedrer kundeopplevelsen og effektiviserer daglige oppgaver
Kunstig intelligens (AI eller KI) er på full fart inn i alle deler av næringslivet. Mye tyder på at spesielt hotell- og reisebransjen vil ha stort utbytte av å implementere denne nye og spennende teknologien.
Altek AI leverer skreddersydde AI-chatbots og assistenter
som er tilpasset hotellnæringen. Teknologien integreres med hotellenes
eksisterende systemer, blant annet PMS- og restaurant-systemer. Det gjør det
mulig for ansatte på hoteller å håndtere alt fra posteringer til reservasjoner
av rom og restaurant, gjennom tale eller tekst. Dette betyr at hoteller kan
automatisere rutineoppgaver, som ofte er tidkrevende, og la de ansatte fokusere
mer på den personlige servicen til gjestene.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Lanserer kommersielt støttesystem for hoteller og hotellkjeder
Scandic Norge tildeles LINs inkluderingspris
Nord-Norge skaper mest verdi innen reiseliv per innbygger
SAS setter opp flere avganger og større fly foran fotball-VM
Geir-Rune Larsen er vinner av Ingrid Espelid Hovigs matkulturpris 2025
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Oslometeren: Enklere og rimeligere uteservering i Oslo
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Airbnb får stor bot i Spania for ulovlige utleieannonser