Diverse

årets serviceløft: carlson rezidor og baker hansen til topps

Publisert Sist oppdatert
og bakeri-sjefen , hos Baker Hansen i Vika og på Majorstuen i Oslo, gikk til topps i to kategorier hver. Totalt ble det kåret 9 service-vinnere under HSMAI-dagen på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Oslo tirsdag.Årets Serviceløft 2012 ble arrangert for fjerde gang. Service-konkurransen i 9 ulike kategorier er i regi av reiselivsorganisasjonen HSMAI, men er åpen for alle bransjer og markeder i Norge. Tidligere har Flytoget, Via Travel og Vinmonopolet vunnet hovedprisen. Denne gangen var det hotellselskapet Carlson Rezidor som stakk av med hovedprisen, nemlig .Juryleder Lasse Gimnes ble svært imponert over servicearbeidet som er lagt ned hos Carlson Rezidor gjennom en årrekke.- Carlson Rezidor har jobbet systematisk med sitt servicekonsept siden 1995. Imponerende og solid jobbing med sine medarbeidere – og som ikke minst har skapt fornøyde kunder. Servicen har fått topp prioritet, sier juryleder Juryen skriver følgende om Carlson Rezidor som vant hovedprisen: Carlson Rezidor stakk ikke bare av med hovedprisen Service-veiviseren 2012. Hotell-selskapet vant også prisen for . Kategorien ble vunnet av Baker Hansen i Vika og på Majorstuen i Oslo. Dagligleder Annette Julie Qvist hos Baker Hansen fikk for service av beste klasse som ble delt ut for første gang. ble vunnet av , mens vant klassen for . gikk helt til topps i kategorien vant kategorien , mens ble best innen kategorien Administrerendedirektør Ingunn Hofseth i arrangør-organisasjonen HSMAI var svært fornøyd med bidrag og vinnere i årets utgave av service-konkurransen.- Juryen vurderte mange bidrag med høy kvalitet. Det var tett konkurranse innen samtlige kategorier. Det virker som norske selskaper og organisasjoner prioriterer kvalitet i langt høyere grad enn tidligere. Mye positivt er på gang, sier Foto:Carlson RezidorAnnette Julie QvistService-veiviseren 2012Lasse Gimnes.«En ener innen service – og som tar faglig utvikling, oppdatering og systematikk over tid på alvor. Siden 1995 har Carlson Rezidor stolt på sitt «Yes I Can»-konsept og i 2011 utvidet konseptet til å gjelde Park Inn by Radisson. Her har ansatte fått muligheten til å utvikle seg – som igjen har skapt positive opplevelser for gjestene. Og service-konseptet har så definitivt ikke blitt noen døgnflue. Stadig utvikling av kompetanse og krav, har skapt en kontinuerlig positiv prosess som har resultert i en solid utvikling av tilfredshet hos kunden. Stikkordene har vært positive, vennlige, levende og ukompliserte. Carlson Rezidor er en ledestjerne innen service – uansett bransje. HSMAI gratulerer!».MedarbeiderutviklingRom ogSystemerHSMAIs hedersprisKategorien kommunikasjonRiksTVOliviers & CoKundeopplæringClarion Hotel StavangerKlagebehandling.FotoVideoTjenesteutviklingBrasserie FranceKundebehandling.Ingunn Hofseth.Christian Gartmann – Area Vice President Nordics – Carlson Rezidor Hotel Group og Fredrikke Næss – HR Director Nordics – Carlson Rezidor Hotel Group.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS