Bleisure-trenden - en sammentrekning av ordene business og leisure - der forretningsreisende kombinerer arbeid med fornøyelse, ser ut til å vokse. Dette viser ny statistikk fra reisegruppen Flight Center Corporate.
FMC Travel
Bleisure øker i popularitet: Blant norske forretningsreisende økte lengden på oppholdet med 38 prosent
Norske forretningsreisende velger i økende grad å kombinere forretningsreisene sine med fornøyelser: såkalt bleisure. Det viser en analyse utført av Corporate Traveler og FCM Travel
Bleisure-trenden - en sammentrekning av ordene business og leisure - der forretningsreisende kombinerer arbeid med fornøyelse, ser ut til å vokse. Dette viser ny statistikk fra reisegruppen Flight Center Corporate.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Lanserer kommersielt støttesystem for hoteller og hotellkjeder
Scandic Norge tildeles LINs inkluderingspris
Nord-Norge skaper mest verdi innen reiseliv per innbygger
SAS setter opp flere avganger og større fly foran fotball-VM
Geir-Rune Larsen er vinner av Ingrid Espelid Hovigs matkulturpris 2025
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Oslometeren: Enklere og rimeligere uteservering i Oslo
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Airbnb får stor bot i Spania for ulovlige utleieannonser