Diverse

Designpris til thon hotels for lønnsom nettløsning

Publisert Sist oppdatert
Thon Hotels og ikt-selskapet Logica vant prisen Design Effekt for hotellkjedens nye nettsider. De nye nettsidene har bidratt til over 50 prosent omsetningsvekst på nett for Thon Hotels. Design Effekt-prisen deles ut i forbindelse med Næringslivsdagen, på vegne av Norsk Designråd. Markeringen har som mål å vise hvordan næringsrettet design kan forsterke vekst og lønnsomhet. − Vi er svært fornøyde med de nye nettsidene våre og er glade for å motta denne utmerkelsen. Vi har satset på å lage kundevennlige nettsider og det har gitt meget gode resultater, sier , webredaktør i Thon Hotels. Thon Hotels mottar prisen for tydelige og dokumenterte resultater i forbindelse med lansering av nytt design på sine nettsider. Fra den nye nettløsningen ble lansert i 2009, har Thon Hotels økt sin omsetning på nett med hele 51 prosent. – Thon Hotels har bevist at strategisk satsning på nettløsninger gir konkrete resultater, og kan nå offisielt kalle seg en av Norges aller beste på å skape lønnsomhet gjennom å investere i design, forteller Marte Grevsgard, prosjektleder i Norsk Designråd.Kjartan Dannatt

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS