Grüne Woche
Olaf og Angelika B. fra Berlin er begeistret for den norske maten. De har besøkt messen i 25 år og er svake for både Norge, norsk mat og norsk drikke. Foto: Hermann Möhring
Får opp øynene for norsk mat og norske råvarer
Det er ikke noe å si på interessen for den norske paviljongen på Grüne Woche i Berlin. De mange besøkende har definitivt fått opp øynene for norsk lokalmat og drikke.
Grüne Woche, Berlin. Folk har strømmet til den første helgen etter åpningen av den internasjonale «grønne» messen i den tyske hovedstaden.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
NHO Reiseliv og NHO Service og Handel vurderer sammenslåing
Færre drikker kaffe, men vi drikker mer
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Skatteetaten intensiverer kontroller av serveringssteder i julebordsesongen
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Malling kjøper Hotelia: Blir ledende hotellrådgiver i Norden
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner