«Reklamebørsen» til Mediacom viser at 21 prosent har en god oppfatning av Flyr som merkevare

«Flying start» for Flyr

I motsetning til sine konkurrenter, hadde Flyr en merkevare å bygge opp og det fra null.

Publisert Sist oppdatert

Høsten 2020 etablerte Erik Braathen flyselskapet Flyr som en konkurrent til etablerte aktører som SAS, Norwegian og Widerøe.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS