Nyheter
- Foodoras viktigste jobb er å gjøre hverdagen til folk litt enklere. Det gjør vi virkelig i dagligvaremarkedet, en bransje som har veldig godt av flere aktører og nye utfordrere, sier Elisabeth Myhre.
Foodora nær doblet omsetningen i 2021
I fjor utvidet selskapet til seks nye norske byer, de startet dagligvareutfordreren Foodora Market og økte omsetningen med 85 prosent.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Air Serbia åpner sin andre rute til Norge
TUI med nye charterfly fra Tyskland og Belgia til Trysil
Lanserer kommersielt støttesystem for hoteller og hotellkjeder
Mest leste artikler
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Oslometeren: Enklere og rimeligere uteservering i Oslo
Airbnb får stor bot i Spania for ulovlige utleieannonser
Air Baltic gjenopptar flyrute mellom Tallinn og Oslo i 2026