Norskeide Havila Kystruten har blitt tildelt det offisielle opphavsmerket «Made in Norway» av Innovasjon Norge
Havila Kystruten
Havila Kystruten kan nå bruke opphavsmerket «Made in Norway» i sin markedsføring
Norskeide Havila Kystruten har blitt tildelt det offisielle opphavsmerket «Made in Norway» av Innovasjon Norge, etter en søknadsprosess som inkluderer strenge kriterier når det gjelder norsk opphav og verdiskaping, men også forpliktelser innenfor bærekraft og til produktkvalitet.
Det skal sikre at de
høyeste standarder for norsk kvalitet opprettholdes under den nye
opphavsmerket. Sertifiseringsmerket er utformet for å øke norske selskapers
konkurransekraft i det internasjonale markedet.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Ekstraordinær vekst for lokalmat innen storhusholdning
Klassisk Bordeaux til god pris
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Skatteetaten intensiverer kontroller av serveringssteder i julebordsesongen
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Malling kjøper Hotelia: Blir ledende hotellrådgiver i Norden
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner