Diverse

Hsmai med digital markedssatsing og konferanse i oslo

Publisert Sist oppdatert
HSMAI Europe, den europeiske grenen av Hospitality Sales and Marketing Association International , har oppnevnt sitt første Digital Marketing Advisory Board og introduserer med det samme HSMAI Marketing Strategy Conference, som avholdes i Oslo torsdag 24. mai. Konferansen blir etterfulgt av HSMAI European Awards.Som neste ledd i utviklingen av medlemsfordeler for sine europeiske medlemmer, har HSMAI Europe oppnevnt sitt første Digital Marketing Advisory Board. Ledet av , daglig leder i Revenue by Design, vil gruppen være med å utvikle kunnskap, verktøy og ressurser innen digital markedsføring, og gjøre dette tilgjengelig for medlemmer av HSMAI Europe.- Jeg er svært glad for å ha med ledere fra europeisk reiselivsnæring i vårt første Digital Marketing Advisory Board, sier , president i HSMAI Europe. Hun påpeker at alle medlemmene i gruppen har mye erfaring i bruk av digitale medier. - Dette markerer en viktig milepæl i utviklingen av medlemsfordeler og en innsats fra HSMAI Europe for å sikre at våre medlemmer har tilgang til det beste av utvikling innen digital markedsføring., Managing Director, Revenue by Design, Director of Marketing, Landmark London, CEO, ReviewPro, Head of Social Media, SAS, CEO, Xotels, Vice President Ecommerce, Louvre Hotel Group, Director Ecommerce, Rezidor Hotel Group, Industry Leader – Travel, Google, Director of Marketing, Comfort Hotels Norway, Vice President Marketing, Red Carnation Hotels, Vice President Distribution & E-Commerce, Meliá Hotels InternationalFørste steget i lanseringen av HSMAI Digital Marketing Advisory Board er HSMAI Marketing Strategy Conference, som blir avholdt torsdag 24. mai på Radisson Blu Scandinavia Hotel i Oslo. Fokus for konferansen vil være på SoLoMo – Social, Location og Mobile Marketing. Foredragene holdes av internasjonalt anerkjente foredragsholdere som (President, Sensory Logic), (VP E-Marketing & Revenue Consulting, Sabre Hospitality Solutions), (Client Services Director, Click Consult), (Managing Partner/CXO, Performance Solutions), og (Founder and President, The Location Based Marketing Association).Konferansen vil bli etterfulgt av HSMAI European Awards, en markedsføringskonkurranse der målet er å stimulere til god markedsføring gjennom å løfte frem og belønne nyskapende markedsarbeid.Se for mer informasjon om konferansen. (HSMAI)Ally DombeyIngunn HofsethMedlemmer av HSMAI Europe’s Digital Marketing Advisory Board:Ally DombeySally BeckR.J. FriedlanderChristian KamhaugPatrick LandmanRiko van SantenNiklas SchlappkohlJames van ThielSimen VingeSuzie WottonDavid WrightDan HillPaolo TorchioGeoff ParkerAndré WiringaAsif Khanhttp://hsmaimarketingconf.axaco.se/

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS