Diverse

Meeting point 2012: viktig møtepunkt for hele møte-, event- og reisebransjen

Publisert Sist oppdatert
Norges Varemesse og Reiseliv 2012 slår på stortrommen og inviterer helebransjen og profesjonelle kjøpere til Meeting Point 2012 i Oslo Spektrum 1. mars.- Denne nysatsingen blir et offensivt stortreff og viktig møtepunkt for hele møte-, event- og reisebransjen, sier , adm. dir. i Norges Varemesse (bildet).– Meeting Point 2012 arrangeres dagen før Reiseliv åpner sine dører for publikum på Norges Varemesse 2.-4. mars. Alt tyder på at delingen mellom bransjetreffet i Spektrum og publikumsmessen i Lillestrøm blir vellykket for både bransje og publikum, understreker Norges Varemesse-sjefen, som allerede har fått mange positive tilbakemeldinger på et spennende programfullt av toppnavn., rangert som en av verdens ti beste ledelsestenkere, og , nordiskmarketingsjef i Google, er hovedinnledere 1. mars. følger opp med temaer knyttet til marked, forbrukerinnsikt, innovasjon og kommunikasjon.- Vi har lagt vekt på å komponere et program vi vet vil være nyttig og interessant for storparten avaktørene i reiselivet, sier , Flytogets direktør kommersiell og drift. – Programmet bygger på resultatene fra en omfattende undersøkelse Norges Varemesse gjennomførte etter fjorårets messe. Som bransjerepresentant i styringsgruppen, er jeg trygg på at vi har truffetrett, sier Sverre Høven.MEETING POINT 2012 er tittelen på denne dagen, som også byr på aktuell debatt, og som avrundes med en sosial happening, tapas og Samsaya på scenen. Her kåres også vinneren av Årets Perle-prisen 2012. 15 norske reiselivsbedrifter er i finalen for Årets Perle, prisen som iår deles ut forførste gang.Mer enn 130 utenlandske reiselivsbedrifter har meldt seg til TravelMatch, som gjennomføres samtidig i Oslo Spektrum. TravelMatch er en ny, profesjonell B2B workshop, som gjennomføres med forhåndsavtalte møter mellom internasjonale reiselivsaktører og norske produsenter, distributører og selgere. Profesjonelle kjøpere inviteres som «Hosted Buyers» til å ta del i Travel Match og Meeting Point ved å forhåndsavtale minimum 10 møter med utstillere på TravelMatch. Workshopen er utviklet og drives i regi av flere sentrale aktører i fellesskap; ANTOR, Discover America, PATA, Norges Varemesse/Reiseliv og Virke Reiseliv.- Det er særlig gledelig at også 15 av de mest sentrale og aktive flyselskapene vil være representert på dette, tidenes første TravelMatch i Oslo Spektrum, sier prosjektleder Reiseliv 2012 på Norges Varemesse.Siv Lunde KolrudKjell A. NordströmPeter JetzelOle PetterNyhaug, Preben Carlsen, Lars E. Olsen og Kristian Collin BergeSverre HøvenTidenes første TravelMatchTorill Engelberg,

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS