Utenlandske turister flokker til Norge og kjente turmål, som spektakulære Trolltunga i Hardanger.

Store protester mot reklamekampanje for å lokke friluftslivturister til Norge

I nesten to år har Innovasjon Norge jobbet med en ny satsing for hvordan Norge skal markedsføres som turistdestinasjon, men nå blir kampanjen stoppet.

Publisert Sist oppdatert

Friluftsliv er en sentral del av kampanjen.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS