Senja har mye å by på for vinterturistene Cornelius Poppe Senja har blitt en merkevare for vinterturister Aldri før har vinterturistene kommet så tidlig til Senja. Nordlysturistene har for alvor har oppdaget omlandet rundt «vinterhovedstaden» Tromsø Redaksjonen Reiseliv1 Publisert 11.11.2024 - 10:41 Sist oppdatert 11.11.2024 - 10:41 Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post Annonse For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene: Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 3 mnd 150,- 549,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett og papir 12 mnd 1788,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 1 mnd 1,- 143,- KJØP Reiseliv1 & Convenience Nett 12 mnd 1406,- KJØP Allerede abonnent? Logg inn her ✕ vinterturisme turisme senja opplevelser jørgen wang visit senja region Del på Facebook Del på Twitter Del på LinkedIn Del på e-post
Storkontroll i julebordsesongen – Skattepatruljen fant feil hos halvparten av de kontrollerte serveringsstedene
Tromsø-hotellene i en egen divisjon i november November bød på god vekst jevnt over i markedene som inngår i Benchmarking Alliance. Tromsø stod dog i en særstilling.
Strawberry ekspanderer i Sverige Kristianstads flaggskip, Hotel Christian IV, blir en del av Strawberry. Hotellet som opprinnelig ble bygget for å bli byens nye bank i 1901, skal nå renoveres og blir en del av selskapets Clarion Collection-portefølje.
Blir Nordens største campingplattform Norske Campio, som en del av Xperitech AS, har kjøpt opp svenske Acamp Tech AB.