Marit Bjørgen, Anders Bardal og Magnus Moan under et arrangement der Trondheim blir tildelt VM på ski 2025
Martin Riseth / Riseth Sport Media
Vil bruke Ski-VM til å løfte vinterturismen i Trøndelag
Ski-VM går av stabelen i Trondheim 26. februar til 9. mars. Nasjonale og internasjonale tv-sendinger vil nå ut til 150 millioner TV-seere og generere 350 millioner treff i sosiale medier. Denne oppmerksomheten vil Explore Trøndelag dra nytte av.
– Store arrangement er en viktig del av markedsføringen som skaper enorm media oppmerksomhet og økt trafikk til Trøndelag som reisemål. Det er helt naturlig for oss å satse på Ski-VM, som vil vekke interesse fra millioner mennesker i hele verden, sier reiselivssjef Petra Sestak-Flagestad i Explore Trøndelag.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Dette blir cruisetrendene neste år
Norges største parkeringskontrakt lyses ut
Air Lingus starter rute mellom Dublin og Oslo
– Utfordringen er å lage de gode produktene, som gjør det lett å besøke Norge i alle fire sesonger
Strawberry planlegger unik lifestyle-resort i Jönköping
Mest leste artikler
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Opplev Hobo Oslo: Et unikt lifestyle-hotell i hjertet av byen
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025
Heimr Collection ansetter Linnéa Gustafsson som Chief People Officer