Politikk
– Jeg synes absolutt at den norske staten skal undersøke om Norge bør ha sterkere engasjement i SAS, sier Sverre Myrli (Ap).
Vidar Ruud / NTB
Ap åpner for at staten kan kjøpe seg inn i SAS igjen
Arbeiderpartiets samferdselspolitiske talsperson Sverre Myrli åpner for at Norge kan kjøpe seg inn i SAS om det blir regjeringsskifte.
– Jeg synes den norske regjeringen har vært veldig passiv i en tid hvor både SAS og de svenske og danske eierne var veldig interesserte i å få med Norge på eiersiden i fjor, sier Myrli til Dagens Næringsliv.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
199,- 599,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
19,- 149,-
KJØP
Nylige artikler
Spår tidenes sommerhandel - turistkommunene kan vente seg rekordomsetning
Samferdselsdepartementet har svak oppfølging av Bane NORs eiendomsvirksomhet, mener Riksrevisjonen
Drikkevarer står for 40% av convenience-omsetningen i Europa
Nordmenn velger pris og sentral beliggenhet fremfor luksus
Tromsø først med vedtak om å innføre turistskatt
Mest leste artikler
Ytri Island Retreat på Træna: Norges mest avsidesliggende luksushotell
Skattekommisjonen vil øke reiselivsmomsen: NHO Reiseliv advarer om dyrere norgesferie
Rekordstor interesse for Norge som ferieland i Europa
Frokostbuffé og matsvinn: Slik kan hoteller kutte svinn med mindre tallerkener
Cruiseavgift møter motstand i norske kommuner: Vil ha lavere sats