Politikk
Ønsket om å bruke mer penger på reise er det høyeste siden inngangen på pandemien.
Avinor - Espen Solli
Fallende fremtidsoptimisme, men stor reiselyst, ved starten av 2022
Forventningsbarometeret for 1. kvartal 2022 viser et fall i den økonomiske fremtidstroen i norske husholdninger. Årets første måling viser at synet på landets økonomi trekker ned fremtidsutsiktene, samtidig er forventningene til norsk økonomi de neste 12 måneder fortsatt på et høyt nivå.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Vil kutte gategrunnsleie for serveringsbransjen
Strawberry vant pris for årets beste mediekampanje
SkiStar åpner tidligere enn planlagt
Norsk Økoturisme-sertifisering avvikles fra neste år
First Camp ekspanderer - kjøper ni campingdestinasjoner i Tyskland og Sveits
Mest leste artikler
Strawberry bytter til Svanemerket: En ny standard for miljøvennlige hoteller
Oppdag de første Radisson Individuals-hotellene i Bergen
Ulovlig nordlysturisme i Tromsø: Turistselskaper bøtelagt for manglende løyve
Rekordhøy verdiskaping i norsk reiseliv: En robust næring i vekst
Julebord: En viktig tradisjon for nordmenn og serveringsbransjen