Hovedmålgruppen defineres som besøkende – både innen ferie-/fritidsreiser og det påvirkbare forretningsmarkedet - som bidrar til høy verdiskaping gjennom høyt døgnforbruk og lengre opphold på samme destinasjon.
Raw Bar, Cornelius Restaurant. VisitNorway/Ida Skeie
Vi må satse på høyt betalingsvillige og klimabevisste turister
Nasjonalt eksportråd leverte nylig sitt forslag til hvordan norsk reiseliv kan styrkes som eksportnæring.
Eksportsatsingen
er en tidsavgrenset satsing frem mot 2030, med tiltak som skal utløse økt
konkurransekraft og eksport i reiselivet. Den er utviklet i tett dialog med
reiselivsaktører over hele landet. Her er en kort oppsummering av det fyldige
forslaget, som er oversendt næringsministeren.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Skal skape en ledende vinterdestinasjon på Bjorli
1 av 7 velger å feire jul eller nyttår i utlandet
Dette vil folk oppleve på reise i 2026
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Mest leste artikler
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Ringnes vokser i conveniencemarkedet med Gatorade og Farris Frus
Nord-Norge leder verdiskaping i norsk reiseliv i 2024
SAS øker kapasiteten til fotball-VM med flere flyvninger og større fly
Scandic Norge vinner LINs inkluderingspris for arbeid med minoritetskvinner