Hovedmålgruppen defineres som besøkende – både innen ferie-/fritidsreiser og det påvirkbare forretningsmarkedet - som bidrar til høy verdiskaping gjennom høyt døgnforbruk og lengre opphold på samme destinasjon.
Raw Bar, Cornelius Restaurant. VisitNorway/Ida Skeie
Vi må satse på høyt betalingsvillige og klimabevisste turister
Nasjonalt eksportråd leverte nylig sitt forslag til hvordan norsk reiseliv kan styrkes som eksportnæring.
Eksportsatsingen
er en tidsavgrenset satsing frem mot 2030, med tiltak som skal utløse økt
konkurransekraft og eksport i reiselivet. Den er utviklet i tett dialog med
reiselivsaktører over hele landet. Her er en kort oppsummering av det fyldige
forslaget, som er oversendt næringsministeren.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Spisser innsatsen for å trekke de rette gjestene til Norge
Conference-pærer et praktisk og sunt mellommåltid
Norges beste bartender: – Jeg lager alltid akevittcocktails i desember
Fire nye Radisson-hoteller åpnet i Bergen
Saudi-Arabia åpner for alkoholsalg til rike utlendinger
Mest leste artikler
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Store budsjettkutt truer Innovasjon Norges reiselivssatsing
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Ekstraordinær vekst for lokalmat i storhusholdning og dagligvare
Strawberry og CapMan forlenger hotellavtaler med store renoveringsplaner