Produktnytt
Kald kaffe kommer
Generasjon Z ble født mellom 1997 og 2012, og de eldste inntar nå arbeidsmarkedet. Der hvor vi ser den største forskjellen i kaffepreferanser mellom generasjoner er den voksende trenden hos GenZ - nemlig kald kaffe. En artikkel i The New York Times konkluderer med at det er flere hovedgrunner til at denne generasjonen har forelsket seg i kald kaffe:
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Air Serbia åpner sin andre rute til Norge
TUI med nye charterfly fra Tyskland og Belgia til Trysil
Lanserer kommersielt støttesystem for hoteller og hotellkjeder
Mest leste artikler
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Oslometeren: Enklere og rimeligere uteservering i Oslo
Airbnb får stor bot i Spania for ulovlige utleieannonser
Air Baltic gjenopptar flyrute mellom Tallinn og Oslo i 2026