Nytt design, samme innhold
De unike glassflaskene med Snåsa Naturlig Mineralvann har nå fått nytt uttrykk, signert det anerkjente designstudioet Cretalux. Den unike og eksklusive glassflasken ble designet av OlssønBarbieri og lansert høsten 2017. I de påfølgende årene fikk de en rekke priser for designet, som ble omtalt som moderne og tidløst, urnorsk og samtidig internasjonalt. Nå har flasken fått et splitter nytt uttrykk signert det Oslo-baserte designstudioet Cretalux.
– Målet med det nye designet har vært å modernisere det visuelle utrykket av flasken med et rent og elegant design, som kommuniserer renheten og den høye kvaliteten på selve vannet, samtidig som det løfter den unike flasken til Snåsavann som er uendret. Her har Cretalux gjort en fantastisk jobb, sier daglig leder Bård Vaag Landsem i Snåsavann.
Vannet fra Snåsakilden er tidligere blitt belønnet med bronse i den internasjonale smakskonkurransen The FineWaters International Water Tasting Competition, både for vannet med og uten kullsyre.
– Vannet i flaskene er selvfølgelig det samme som før – krystallklart og velsmakende naturlig mineralvann med svært lavt mineralinnhold, noe som gjør at det passer perfekt til både mat og vin, sier Landsem.
Nylige artikler
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Ekstraordinær vekst for lokalmat innen storhusholdning
Klassisk Bordeaux til god pris
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Skatteetaten intensiverer kontroller av serveringssteder i julebordsesongen
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Malling kjøper Hotelia: Blir ledende hotellrådgiver i Norden
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner