Nytt design, samme innhold
De unike glassflaskene med Snåsa Naturlig Mineralvann har nå fått nytt uttrykk, signert det anerkjente designstudioet Cretalux. Den unike og eksklusive glassflasken ble designet av OlssønBarbieri og lansert høsten 2017. I de påfølgende årene fikk de en rekke priser for designet, som ble omtalt som moderne og tidløst, urnorsk og samtidig internasjonalt. Nå har flasken fått et splitter nytt uttrykk signert det Oslo-baserte designstudioet Cretalux.
– Målet med det nye designet har vært å modernisere det visuelle utrykket av flasken med et rent og elegant design, som kommuniserer renheten og den høye kvaliteten på selve vannet, samtidig som det løfter den unike flasken til Snåsavann som er uendret. Her har Cretalux gjort en fantastisk jobb, sier daglig leder Bård Vaag Landsem i Snåsavann.
Vannet fra Snåsakilden er tidligere blitt belønnet med bronse i den internasjonale smakskonkurransen The FineWaters International Water Tasting Competition, både for vannet med og uten kullsyre.
– Vannet i flaskene er selvfølgelig det samme som før – krystallklart og velsmakende naturlig mineralvann med svært lavt mineralinnhold, noe som gjør at det passer perfekt til både mat og vin, sier Landsem.
Nylige artikler
Citybox skal åpne sitt tredje hotell i Bergen
Regjerende Nordisk mester blir Executive Head Chef på Savoy 1918
Norge - et kvalitetsbevisst marked for portvin
Classic Norway Hotels kåret til Årets bedrift
Dette blir cruisetrendene neste år
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Opplev Hobo Oslo: Et unikt lifestyle-hotell i hjertet av byen
RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene: En analyse av november 2025