Reiseliv
Tiden er inne for at selskaper som SAS og Norwegian revurderer sin tilnærming til kundebehandling, ikke bare som en respons på regulatorisk press, men som en del av en grunnleggende bedriftsetisk forpliktelse overfor sine passasjerer, skriver Tor W. Andreassen. Foto: SAS
2,2 millioner passasjerer reiste med SAS i mai
2,2 millioner passasjerer reiste med SAS i mai, en økning på 19 prosent sammenlignet med samme måned i fjor.
SAS’ kapasitet økte med 17 prosent og RPK økte med 26 prosent, sammenlignet med mai 2022. Kabinfaktoren for mai var 77 prosent, en forbedring på nesten 6 prosentpoeng sammenlignet med mai i fjor.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP