Reiseliv

Tiden er inne for at selskaper som SAS og Norwegian revurderer sin tilnærming til kundebehandling, ikke bare som en respons på regulatorisk press, men som en del av en grunnleggende bedriftsetisk forpliktelse overfor sine passasjerer, skriver Tor W. Andreassen. Foto: SAS

2,2 millioner passasjerer reiste med SAS i mai

2,2 millioner passasjerer reiste med SAS i mai, en økning på 19 prosent sammenlignet med samme måned i fjor.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven. For å få papirutgaven, velg nett og papir. Vi har disse tilbudene:

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS