Reiseliv

“All inclusive” gjør come-back

Reiselivet melder om at salget av pakkereiser med alt inkludert øker med nesten 50 prosent. – Mer presset privatøkonomi gjør at flere ønsker en «fastprisavtale» på ferien, sier Hans Christian Birkeland i restplass.no.

Publisert Sist oppdatert

– Mange vil fremdeles ut og reise, både i vinter og til sommeren, men tidene er usikre. Tusenlappene flyr når mat og drikke skal kjøpes til både store og små. Stadig flere søker forutsigbarhet, og hva er vel mer forutsigelig enn fastpris? Vi ser en stor økning i «all-inclusive» nå, forteller Birkeland.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS