Reiseliv

årets reiselivsmarkedsførere kåret

Publisert Sist oppdatert
(DNT) fikk den gjeveste prisen "", da hedret reiselivsbransjen onsdag kveld. , adm. dir., ble belønnet med . Nesten 380 bransjefolk hadde funnet veien til den flotte prisfesten i Operaen i Bjørvika. s restauranter sto for velsmakende delikatesser gjennom kvelden.– At det skulle bli DNT som kapret den gjeveste prisen, som "r", er ikke så overraskende om man ser nærmere på hva de har utrettet, sier , prosjektleder for HSMAI-prisene.– Den Norske Turistforening har gjennomført en formidabel snuoperasjon i kommunikasjonsarbeidet sitt, og har overkommet mange hindre gjennom bruk av nye medier og kommunikasjonsformer, fortsetter hun.– Ellers har nivået på de innsendte arbeidene vært imponerende høyt. Den Norske Turistforening (DNT). THE THIEF. Vinnere i de andre kategoriene: Nettbuss: Den Norske Turistforening Fursetgruppen Restaurant Group Norwegian. Flytoget Scandic Hotels. Hurtigruten: Hotel Christiania Teater og Restaurant Teatro. Fursetgruppen Restaurant Group: Dyreparken i Kristiansand Den Norske Turistforening. Nettbuss og Norwegian.: Dyreparken i Kristiansand. Fursetgruppen Restaurant Group: Flytoget. Scandic Hotels Scandic Hotels. Flytoget og Nordic Choice Hotels Destinasjon Trysil. Ving Flytoget AS. : NSB Ving
Den Norske Turistforening
Årets Reiselivsmarkedsfører 2016HSMAIIngunn HofsethHSMAI Region EuropesHSMAIs ÆresprisFursetgruppenÅrets ReiselivsmarkedsføreLinda Ramberg"Årets Reiselivsmarkedsfører 2016":Juryens begrunnelse:Årets Reiselivsmarkedsfører har gjort en stor snuoperasjon vi sjeldent ser i sin markedstenkning og -kommunikasjon – fra å være produktorientert til å bli opplevelsesorientert.Vinneren av Ferdaskrinet har gjort som Espen Askeladd – de har samlet støtte fra mange hjelpere og nye målgrupper, de har overvunnet mange barrierer og har gått mange mil. Eller rettere sagt, de har fått andre til å gå mange mil gjennom å ta i bruk nye medier og kommunisert med målgrupper som vanskelig lar seg engasjere på dette feltet. De har til de grader klart å få oppmerksomheten til målgruppen med en morsom vri i sin kommunikasjon, kreativitet og kan dokumentere dette gjennom mange klikk, mye besøk på deres overnattingssteder og mange nye medlemmer. Hvem har fått den norske befolkningen til å gå uendelig mange mil?Vinneren er selvfølgelig Den Norske Turistforening.HSMAI Veiviser 2016:Juryens begrunnelse:Vinneren har turt å tenke nytt og har gjort noen modige valg helt fra ide til gjennomføringen. Det var mange som trodde det var galskap både internt og eksternt når ideen begynte å ta form. De har alltid hatt troen og fokus på egne mål. Gjennom et sterkt teamarbeid har de evnet å tenke nytt, stort og på et helt nytt nivå innenfor norsk reiseliv.Vinneren har markert seg med å levere høy service og kvalitet i verdensklasse i tillegg til et positivt økonomisk resultat. Vinneren har arbeidet målrettet med internasjonalt fokus fra oppstarten og har i dag over 70 % av gjestene fra utlandet. Vinneren har også vært en veiviser ved å utnytte mulighetene innenfor aktiv bruk av PR og sosiale medier. De som har stjålet årets pris er noen ordentlige tyver.Hvem andre fortjener prisen som årets veiviser mer enn tyvene på Tjuvholmen.Sosiale medier – kampanjer og aktiviteter: Gull:Hederlig omtale:Sosiale medier – Kundeservice:Gull:Beste lavbudsjett-kampanje:Gull:Hederlig omtale:Årets PR-aktivitet:Gull:Hederlig omtale:Visuell identitetGull:Hederligomtale:Årets innovative produktutviklerGull:Kampanjer:Gull:Hederlig omtale:Den digitale kundereisenGull:Hederlig omtale:Årets merkevarebyggerGull:Hederlig omtale:Sosialt ansvar:Gull:Hederlig omtale:Content marketing:Gull:Hederlig omtale:Reklamefilm i tradisjonelle medier:Gull:Hederlig omtaleReklamefilm i nye medier:Gull:

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS