Reiseliv
BWH Hotels varemerke Aiden inntar Skandinavia med syv nye hoteller
Aiden
BWH Hotels varemerke Aiden inntar Skandinavia med syv nye hoteller
Allerede til høsten vil syv nye hoteller lanseres, noe som gjør Aiden til et av de raskest voksende hotellmerkene i Skandinavia.
Tidligere i år ble Aiden lansert i Herning, og nå fortsetter den skandinaviske ekspansjonen i full fart til andre markeder. BWH Hotels har aldri tidligere sett så stor interesse fra både eiendomseiere og aktører i hotellbransjen, og ser frem til å innta enda flere områder sammen med hotelloperatøren CIC Hospitality.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Ekstraordinær vekst for lokalmat innen storhusholdning
Klassisk Bordeaux til god pris
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Skatteetaten intensiverer kontroller av serveringssteder i julebordsesongen
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Malling kjøper Hotelia: Blir ledende hotellrådgiver i Norden
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner