Reiseliv

BWH Hotels varemerke Aiden inntar Skandinavia med syv nye hoteller

BWH Hotels varemerke Aiden inntar Skandinavia med syv nye hoteller

Allerede til høsten vil syv nye hoteller lanseres, noe som gjør Aiden til et av de raskest voksende hotellmerkene i Skandinavia.

Publisert Sist oppdatert

­Tidligere i år ble Aiden lansert i Herning, og nå fortsetter den skandinaviske ekspansjonen i full fart til andre markeder. BWH Hotels har aldri tidligere sett så stor interesse fra både eiendomseiere og aktører i hotellbransjen, og ser frem til å innta enda flere områder sammen med hotelloperatøren CIC Hospitality.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS