Reiseliv
Color Line kunne juble for pris under Kundeservicedagene.
Preben Torgalsbøen – Tekna
Color Line best på kundeservice i reiselivsbransjen
Under festmiddagen på Kundeservicedagene 10. mai i Oslo, ble det endelig klart hvem som vant priser for årets beste kundeservice. Kåringen er i regi av KSIndeks (Norsk kundeserviceindeks).
Bjarte Lyssand er partner i CustomerTrends, selskapet som står bak KSIndeks-målingen og utdelingen av priser for beste kundeservice i Norge.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Kristiansand har verdens vakreste museum
De fleste reiselivsbedrifter mener markedet er godt eller tilfredsstillende
Staten bruker 1,2 milliarder kroner i året på Hurtigruten og Havila
Viktig presisering i budsjettforliket
Lanserer SAS Holidays
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Filefjellstuene satser stort med ny hotellsjef Anna Fehrm
Sterk vekst i soliditet og lønnsomhet i norsk overnattingsbransje 2024