Cruiseselskap inviterer reisebyråer og -agenter til felles gåtur
Norwegian Cruise Line (NCL) utvider i år kampanjen "Walk for Wellness" til flere land i Europa, inkludert Danmark, Sverige og Norge.
Kampanjen setter fokus på mental helse og trivsel og oppfordrer reiselivsbransjen til en felles gåtur som gjør en forskjell. Målet er å nå 180.000 km. Kampanjen holdes fra 1. til 31. oktober 2024 og har tidligere hatt stor internasjonal suksess.
I løpet av perioden kan reiseselskaper delta i ukentlige utfordringer og konkurrere om spennende premier – blant annet en reise med Norwegian Aqua våren 2025. Påmeldingen er åpen: www.ncl.com/w4w.
NCLs kampanje "Walk for Wellness" er en del av cruiseselskapets mangeårige "Partners First"-filosofi. I tillegg til tradisjonell salgsstøtte, som opplæring og
markedsføringsressurser, ønsker NCL å prioritere partnernes trivsel. Utvidelsen av "Walk for Wellness" i Europa støtter denne visjonen ved å tilby reiseagenter en mulighet til å forbedre sin mentale helse, samtidig som den skaper et fellesskap innen reise- og turistbransjen. Kampanjen har tidligere hatt stor suksess i Australia, New Zealand og på DACH-markedet (Tyskland, Østerrike og Sveits). – Etter den store suksessen med 'Walk for Wellness' i DACH-markedet og andre regioner, er vi svært glade for å kunne utvide dette initiativet til hele det kontinentale Europa og invitere alle våre partnere til å delta i denne unike gåturen. I en hektisk og krevende verden er det viktigere enn noensinne å prioritere mental helse og trivsel for å oppnå et balansert og meningsfullt liv. Vårt mål er å gi våre partnere et verktøy som støtter dem i dette, sier Kevin Bubolz, Vice President & Managing Director Continental Europe, Middle East & Africa hos Norwegian Cruise Line.
Gåturer kan gjøre underverker for mental helse, og fra 1. til 31. oktober 2024 inviterer "Walk for Wellness" reiseagenter fra hele kontinentale Europa til å delta i en felles virtuell gåtur. Reiseagenter som ønsker å fremme mental helse sammen med kollegaer, kan melde seg på nå via www.ncl.com/w4w.
Deltakerne kan følge med på egen fremgang gjennom den brukervennlige MoveSpring-appen, som enkelt synkroniserer med smarttelefoner og wearables som Apple Watch, Fitbit og Garmin. Appen gir deltakerne mulighet til å registrere egne skritt, følge Norwegian Aquas fremgang på et virtuelt kart, kommunisere med andre deltakere, delta i ukentlige utfordringer, og vinne spennende premier. Blant premiene er en plass på Norwegian Aquas jomfrutur, eller et NCL-cruise for to.
Det er ikke bare deltakernes mentale helse som står i fokus for NCL i oktober; "Walk for Wellness" støtter også en viktig sak. For hver milepæl som nås på Norwegian Aquas virtuelle reise, doneres det til GAMIAN-Europe. Dette er en pasientdrevet paneuropeisk organisasjon som arbeider daglig for å representere og forsvare rettighetene og interessene til personer med psykiske lidelser over hele Europa. GAMIAN-Europe spiller en viktig rolle i å fremme kunnskap om mental helse, bekjempe stigmatisering og diskriminering, samt påvirke politikk på både nasjonalt og europeisk nivå. Gjennom sitt arbeid ønsker GAMIAN-Europe å styrke pasientenes stemme og forbedre livskvaliteten for personer med psykiske lidelser.
Nylige artikler
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Ekstraordinær vekst for lokalmat innen storhusholdning
Klassisk Bordeaux til god pris
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Skatteetaten intensiverer kontroller av serveringssteder i julebordsesongen
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Malling kjøper Hotelia: Blir ledende hotellrådgiver i Norden
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner