I år er det viktigere for folk at reisemålet oppleves som trygt enn at prisen er billig

Den usikre verdenssituasjonen styrer hvilke reisedestinasjoner som velges

Tre tydelige reisetrender: Kundene ønsker direktefly/enkle forbindelser, trygt reisemål og lav pris

Til tross for at de siste årene har vært preget av ytre faktorer som pandemi, krig og en anstrengt økonomisk situasjon, er det ingen tegn til nedgang i reiselysten. Det som i stedet påvirkes er reiseatferden og valg av reisemål.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS