Reiseliv
Gebr. Heinemann har, gjennom selskapet Norway Travel Retail, salget av duty-free på Oslo Lufthavn og flere andre norske lufthavner.
Gebr. Heinemann
Duty-free nærmer seg nivået fra før pandemien
Duty-free operatøren Gebr. Heinemann kan oppvise en sterk forbedring i omsetning og resultater for 2022, sammenlignet med 2021.
Omsetningen ble 3,8 milliarder euro (NOK 45 milliarder), opp 81 % fra år til år. Dette er bare 79% av omsetningen i 2019, men selskapet er likevel fornøyd, siden 2022 ble sterkt påvirket av krigen i Ukraina og fortsatte reiserestriksjoner i enkelte markeder. Russland og Ukraina var tidligere to av selskapets viktigste markeder.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Kristiansand har verdens vakreste museum
De fleste reiselivsbedrifter mener markedet er godt eller tilfredsstillende
Staten bruker 1,2 milliarder kroner i året på Hurtigruten og Havila
Viktig presisering i budsjettforliket
Lanserer SAS Holidays
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Filefjellstuene satser stort med ny hotellsjef Anna Fehrm
Store budsjettkutt truer Innovasjon Norges reiselivssatsing