Reiseliv
Fjord norge - årets reiselivsmarkedsfører 2013
Reiselivsbransjen feiret de beste markedsføringstiltakene fra 2013 under HSMAIs prisfest i Oslo Kongressenter onsdag 8. januar. Der ble ble kåret til , og ble tildelt det tradisjonsrike Ferdaskrinet.Årets konkurranse avslørte mengder av bidrag i toppklasse, og det var mange bedrifter som fortjente sin plass på scenen. Både jury og publikum kunne glede seg over en stor bredde i bedriftene som mottok heder og ære. Juryen lot seg spesielt imponere over Fjord Norges evne til å få lokalbefolkningen til å dele sine favorittopplevelser med venner og kjente.– Med stadig skjerpet konkurranse, er det gøy å se hvor mange som tenker nytt og kreativt. Kvaliteten på årets bidrag var meget høy, og vi gleder oss på vegne av Fjord Norge, og alle de andre vinnerne, sier , administrerende direktør i HSMAI, og tilføyer:– Iår har kan vi dessuten skilte med en helt ny pris, som går til den virksomheten som har vist flest tegn til fremgang på markedet, en pris som denne gangen gikk til kjedeuavhengige i Oslo.Den beste og mest troverdige markedsføringen av reisemål er når turister og fastboende deler sine favorittopplevelser med venner og kjente. Vinneren har tenkt nytt, og har engasjert og aktivisert både beboerne i egen region og et stort antall besøkende. Resultatet er stor oppmerksomhet, til tross for begrensede budsjetter. Vinneren har tatt konsekvensen av vår digitaliserte hverdag, gjennom en storstilt konkurranse har turister i regionen lastet opp tusenvis av bilder av sine beste ferieopplevelser. Flere titusen har stemt på de beste bildene og de flotteste stedene. De aller beste bildene skal vises på Times Square i New York. Hvert vinnersted har fått et eget skilt, som bevis på at det er en av de ti opplevelsene. Hvert skilt bruker # (hashtag) foran navnet, for igjen å oppfordre nye turister til å dele sine opplevelser med verden.Her er vinnere og hederlige omtaler i de forskjellige kategoriene:Gull: og og og og Vinner:, Oslo
Fjord NorgeÅrets Reiselivsmarkedsfører 2013Ingunn HofsethSaga HotelÅrets Reiselivsmarkedfører 2014 er Fjord Norge med konseptet «You have to be here to believe it».Juryens begrunnelse:Best of Fjord NorwaySosiale medier:Fjord NorgeHederlig omtale:Widerøes Flyveselskap ASNorwegianDigitale KampanjerGull:NorwegianHederlig omtale:SASPrintannonseGull:Støtvig HotelHederlig omtale: SASWiderøes Flyveselskap ASKampanje flermedierGull:SASHederlig omtale:Fjord NorgeScandic Hotels/Scandic BystrandaRadioreklameGull:Nordic Choice HotelsGull:Rica HotelsReklamefilmGull:SASGull:NorwegianGull:Nordic Choice HotelsDen digitale vinner:Vinner:Scandic HotelsKundedialogGull:SASHederlig omtale:Fjord Norge Scandic HotelsTrykksakerGull:Nordic Choice HotelsHederlig omtale:HurtigrutenÅpen klasseGull:Widerøes Flyveselskap ASGull:NorwegianHederlig omtale:NorwegianÅrets nytenkerVinner:NorwegianDen store fremgangenSaga HotelFoto:Teamet som ble Ferdaskrinet, og tittelen Årets Reiselivsmarkedsfører 2013, til del, var, fra venstre: Svein Roger Selle, styreleder og partner i MK NORWAY reklamebyrå, Jens Gundersen, art director, MK NORWAY, Åse Marie Evjen, produktsjef, Fjord Norge, Hanne Frotvedt, markedsansvarlig digitale medier, Fjord Norge, Per Lund, art director og partner, MK NORWAY, og Kristian B. Jørgensen, adm. dir. Fjord Norge.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP