Forbrukerne er for bærekraftige reiser, men kostnader og kvalitet er viktigere
World Travel & Tourism Council (WTTC) presenterer nå en fersk rapport som ser på hva reisende ønsker av bærekraftige alternativer, kontra deres faktiske oppførsel.
Rapporten
«Bridging the Say-Do Gap: How to Create an Effective Sustainability Strategy
by Knowing Your Customers», ble lansert på reiselivsmessen Fitur 2025 i
Madrid, og er laget i samarbeid med WTTC-kunnskapspartneren YouGov.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Bordeaux – «offer for sin egen suksess»
Nytt Four Seasons-resort i Florida
Negativ RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene i november
Hele det italienske kjøkken på Unescos verdensarvliste
To av verdens mest eksklusive viner ombord hos Emirates denne julen
Mest leste artikler
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Store budsjettkutt truer Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger hotellavtaler med store renoveringsplaner
Ekstraordinær vekst for lokalmat i storhusholdning og dagligvare