Reiseliv

Forbrukerrådet om SAS-restrukturering: Reisende risikerer å ikke få alt refundert

Forbrukerrådet mener reisende som er rammet av SAS-streiken bør være varsomme med å kjøpe egne erstatningsbilletter i håp om at selskapet skal refundere dem.

Publisert Sist oppdatert

­– Hva som skjer med SAS, er for tidlig å si, men du må være klar over at det åpenbart er en risiko for at penger du legger ut for alternativ transport, ikke nødvendigvis blir refundert i sin helhet, sier forbrukerjurist Thomas Iversen i Forbrukerrådet.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS