Først velges opplevelsen, deretter destinasjonen
Feriereisende planlegger i økende grad reisene rundt aktiviteter. Hvordan kan reisebransjen gjøre det enklere å oppdage og booke de magiske opplevelsene som reisende lengter etter?
Siden fritidsreisenes spede begynnelse har folk reist på jakt etter nye opplevelser. De lengter etter å møte den vennlige lokalbefolkningen, spise ny mat, rusle gjennom ukjente landskap og være vitne til, eller kanskje til og med bli med på, kulturelle tradisjoner.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Kristiansand har verdens vakreste museum
De fleste reiselivsbedrifter mener markedet er godt eller tilfredsstillende
Staten bruker 1,2 milliarder kroner i året på Hurtigruten og Havila
Viktig presisering i budsjettforliket
Lanserer SAS Holidays
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Filefjellstuene satser stort med ny hotellsjef Anna Fehrm
Store budsjettkutt truer Innovasjon Norges reiselivssatsing