Dovrebanen
Jernbanedirektoratet / Øystein Grue
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Til tross for brudd i trafikken etter raset i Levanger, får SJ Norge god karakter fra reisende om bord på togene. Fritidsreisende er den mest fornøyde passasjergruppen.
I den nyeste kundetilfredshetsundersøkelsen fra Jernbanedirektoratet for 4. kvartal får SJ Norge som kjører togtrafikken i midt- og Nord-Norge 85 av 100 poeng fra de reisende, en nedgang på 3 poeng sammenlignet med i fjor.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Air Serbia åpner sin andre rute til Norge
TUI med nye charterfly fra Tyskland og Belgia til Trysil
Lanserer kommersielt støttesystem for hoteller og hotellkjeder
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Oslometeren: Enklere og rimeligere uteservering i Oslo
Airbnb får stor bot i Spania for ulovlige utleieannonser