Reiseliv
– Med disse grepene, legger vi tilrette for videre vekst for Hurtigruten langs norskekysten og for HX på verdens mest spennende ekspedisjonscruise-destinasjoner, sier konsernsjef Daniel Skjeldam i Hurtigruten Group.
Hurtigruten Group får to selvstendige merkevarer
Hurtigruten Norge beholder det tradisjonsrike og historiske navnet Hurtigruten. Den globale virksomheten i Hurtigruten Expeditions går over til å hete HX. Endringene legger tilrette for at Hurtigruten og HX kan utvikle seg og vokse i hver sin retning.
Hurtigruten Norge blir til Hurtigruten med hovedkontor i Oslo. Selskapet vil ha syv skip i trafikk med lokalpassasjerer, gods og gjester på kystruten. De vil også ha to skip med helkommersielle seilinger langs Norskekysten og til Svalbard.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Skal skape en ledende vinterdestinasjon på Bjorli
1 av 7 velger å feire jul eller nyttår i utlandet
Dette vil folk oppleve på reise i 2026
Høy kundetilfredshet hos SJ Norge
Christian André Pettersen og Team Norway er klare for Bocuse d’Or Europa
Mest leste artikler
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Ringnes vokser i conveniencemarkedet med Gatorade og Farris Frus
Nord-Norge leder verdiskaping i norsk reiseliv i 2024
SAS øker kapasiteten til fotball-VM med flere flyvninger og større fly
Feir jul og nyttår i utlandet: Gran Canaria og Thailand er favorittene