Reiseliv
– Med disse grepene, legger vi tilrette for videre vekst for Hurtigruten langs norskekysten og for HX på verdens mest spennende ekspedisjonscruise-destinasjoner, sier konsernsjef Daniel Skjeldam i Hurtigruten Group.
Hurtigruten Group får to selvstendige merkevarer
Hurtigruten Norge beholder det tradisjonsrike og historiske navnet Hurtigruten. Den globale virksomheten i Hurtigruten Expeditions går over til å hete HX. Endringene legger tilrette for at Hurtigruten og HX kan utvikle seg og vokse i hver sin retning.
Hurtigruten Norge blir til Hurtigruten med hovedkontor i Oslo. Selskapet vil ha syv skip i trafikk med lokalpassasjerer, gods og gjester på kystruten. De vil også ha to skip med helkommersielle seilinger langs Norskekysten og til Svalbard.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Bordeaux – «offer for sin egen suksess»
Nytt Four Seasons-resort i Florida
Negativ RevPAR-utvikling for Oslo-hotellene i november
Hele det italienske kjøkken på Unescos verdensarvliste
To av verdens mest eksklusive viner ombord hos Emirates denne julen
Mest leste artikler
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Store budsjettkutt truer Innovasjon Norges reiselivssatsing
Ekstraordinær vekst for lokalmat i storhusholdning og dagligvare