Reiseliv

Hvordan unngå bedrageri mot din virksomhet?

De kriminelle blir stadig mer avanserte i sine angrep, og bruker en kombinasjon av datainnbrudd, moderne teknologi og sosial manipulasjon. Dette kan ramme alle, uansett om man er en stor eller liten virksomhet.

Publisert Sist oppdatert

Politiet, DNB og Telenor har utarbeidet en brosjyre for å bevisstgjøre folk og virksomheter, slik at de kan få kunnskap og redusere risikoen for å bli utsatt for bedragerier, spesielt faktura- og såkalte direktørbedrageri. Det er svært mange virksomheter som blir utsatt for dette, og det er store mørketall.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS