Reiseliv

Innovasjon norges strategiske råd for reiseliv klart

Publisert Sist oppdatert
18 representanter er nå valgt inn i Innovasjon Norges strategiske råd for reiseliv. - Vi ønsker å jobbe med folk og miljøer som kan bidra til å gjøre Norges reiselivssatsing best i verden, sier (bildet), reiselivsdirektør i Innovasjon Norge.Rådet består av personer fra ulike deler av reiselivsnæringens verdikjede.- Rådsmedlemmene representerer bredden av norsk reiseliv, inkludert små og store aktører. Men i rådet skal de representere hele Norge, ikke hver enkelt bedrift eller landsdel, påpeker Holm, som skal lede rådet.Det strategiske rådet har som mandat å gi råd til Innovasjon Norge råd om selskapets reiselivssatsing. Deltagerne bør være koblende og nytenkende, og være genuint opptatt av å utvikle Norge som merkevare. - Vi i Innovasjon Norge reiseliv ønsker en bredere tilslutning til strategiske valg og beslutninger, mer eksperimentering og raskere læring, sier Holm.Hun peker på de stadige endringene i markedene og i næringen, og at god fart og fleksibilitet må til for å ta de beste beslutningene for å levere på reiselivsoppdraget. -Vi ønsker et strategisk råd å lene oss på for å løse reiselivsoppdraget på best mulig måte, sier Holm.Rådsmedlemmene kommer fra , , og - I rådet vil vi være med på å bidra til at reiselivet i Norge blir enda bedre, og går i en enda mer bærekraftig retning, sier rådsmedlem og utviklingssjef i Hvitserk of Norway, - Jeg gleder meg til å være med å styrke norsk reiseliv gjennom å nå det sterkt voksende og resurssterke segmentet som etterspør kunst, kultur og urbane opplevelser, sier rådsmedlem og Munchmuseets direktør, . Bente Bratland HolmDestinasjon Trysil, Up Norway, Hvitserk AS, ScandicHotels, Munchmuseet, Norwegian, De Historiske, XXLofoten AS, Thon HotelsAgderforskning, Visit Sognefjorden, VisitOSLO, Fjord Norge, Peer Gynt, FløybanenNSB, PolariaForbrukerrådet.Trygve Kolderup.Stein Olav Henrichsen

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS