Reiseliv

Internasjonal prestisjepris til visit norway

Publisert Sist oppdatert
vant ‘ for nettsiden under gallautdelingen i New York. Nettsiden er Norges største reiselivsportal med 18 millioner besøk i 2016.- Hele reiselivsnæringen har vært med på dette arbeidet med tekst, bilder og produkter, så dette er en pris til oss alle sammen, sier ansvarlig for visitnorway.com, Visitnorway.com lanserte nye sider i januar i 2016, med et helt nytt visuelt og redaksjonelt innhold med fokus på store bilder og video, mens antall redaksjonelle artikler er kuttet. I tillegg fokuseres det mer på å løfte frem spennende byopplevelser, lokal mat, arkitektur og design. deles ut hvert år, og over 1200 bidrag ble sendt inn før årets kåring. Adrian Awards er en av de mest prestisjefylte prisene innen reklame og markedsføring i reiselivsbransjen, som omfatter hele industrien med flyselskaper, hoteller, destinasjoner, samt sosiale mediekampanjer og nettsider. Gullvinnerne er valgt basert på fremragende bidrag til bransjen i ulike kategorier.I tillegg fikk Visit Norway sølv i kategorien ‘ for den sosiale mediekampanjen #. Juryen besto av eksperter fra reiseliv – og medieindustrien, og omtalte kampanjen som ‘eksepsjonell’.
Visit Norway
Gold Adrian Award 2016’visitnorway.comHans Petter Aalmo.HSMAI Adrian AwardsSocial media campaign’Sheepwithaview

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS